Viktig information

• Inläggskategori:Annat
  • Kommentarer på inlägget:0 kommentarer

Vi på Haninge Trafikskola vill informera er som är körkortstagare att vi är den enda trafikskola som heter Haninge Trafikskola. Vi rekommenderar att ni är varsam när ni söker vår trafikskola på nätet.

Tyvärr har vi fått information om att det finns en konkurrent som vill nå våra kunder/elever genom att leda dem vilse på olika hemsidor på nätet genom att skapa en hemsida som påminner om vår hemsida. Vi har tagit vårt ansvar vid flera tillfällen varnat och försökt att kommunicera med ansvariga på denna trafikskola, utan att få någon respons tillbaka.

Nuvarande finns det 4 körskolor i Handen och alla skolor i området har flera års erfarenhet förutom den hyfsat nystartade trafikskolan. Tidigare har det aldrig funnits några konstigheter bland de andra trafikskolorna i området, dock denna trafikskola försöker marknadsföra sig genom att smutskasta vår trafikskola. Det började med hatpropaganda på deras hemsida, därefter fortsatt dem genom att skapa falska konton så att våra recensioner fall kraftigt och nu sist men inte minst skapa en hemsida för lura våra elever.

Vi är en väletablerad trafikskola som grundades 2009 och har inte haft konflikter med andra trafikskolor. Den nystartade trafikskolan ser oss som en stor konkurrent och därför kör hatkampanjer mot oss för sälja sina tjänster.

Vi har flera års erfarenhet och kommer att stå emot all hatkampanjer som görs mot vårt företag.

Vänligen kontakta oss om ni får information om bolaget som inte stämmer.
Ni kan alltid ringa oss på 087772010 eller mail oss [email protected] för få information.