Haninge Trafikskola är en väletablerad trafikskola som grundades 2009.
Vi utbildar dig som är nybörjare och vill ta körkort på ett säkert, effektivt samt prisvärt sätt. Vi utbildar även dig som redan har körkort men vill fräscha upp dina kunskaper.
Vi erbjuder handledarutbildning och riskutbildningar, som halkbana och riskettan för dig som vill ta körkort för B-behörighet.

Våra utbildningar är anpassade till dina personliga förutsättningar med hjälp av trevliga samt välutbildade lärare, för att det ska vara tryggt samt ekonomiskt för dig att ta körkort.
Våra pedagogiska och mångkulturella lärare jobbar för att du ska få den bästa körkortsutbildningen.

Vi har trafiklärare som håller körkortsutbildningar på svenska, engelska, spanska, serbiska,  turkiska samt kurdiska. Våra utbildningar är givetvis anpassade efter Transportstyrelsens utbildningsplan.