Lån till körkortet?

I samarbete med Resurs Bank erbjuder vi ett räntefritt körkortslån, en smart finansieringslösning för dig som är på väg mot körkortet hos oss på Haninge Trafikskola

Övriga villkor:

•         Du måste vara 18 år fyllda
  •         Om du har ett jobb kan du låna upp till 50 000 kr. Om du är student kan du låna upp till 15 000 kr
  •         Det går även att delbetala upp till 24 mån, räntan är då 0 % för hela perioden.
  •         Du betalar en administrationsavgift på 29 kr per månad för delbetalningsplaner 2 månader och över.
  •         Du betalar en aviavgift på 45 kr per månad
  •         Om du väljer en delbetalningsplan på 6, 12 eller 24 månader betalar du även en fast uppläggningsavgift.
  •         Du kan när som helst betala in hela beloppet utan ytterligare avgifter. Du kan också välja att delbetala mer än det överenskomna beloppet per månad.

Vi hjälper dig med din ansökan och du får svar direkt!